Najnowsze Wpisy

Bez tytułu Komentarze (1)
02. października 2002 11:43:00
linkologia.pl spis.pl

Jakie to szczęście....już wróciłąm z tej okropnej budy  ,,,,,,,,ale jest w tej budzie coć fajnego.....jak dostanie sie dobry stopień to mama albo tata daje na "czekolade"....hyhyhyhyhy........ja dzisiaj dostałam dwie dobre oceny.....hyhyhyhy

karolina69 : :

linkologia.pl spis.pl

Ooooooo......mój kochany blog........dawno tu nie byłam ....oooo....bardzo dawno.....TO PRZEZ MOJĄ zdałnio...hmmm....przepraszam  ....najkochańszą ......mamunie.....miałam ZAKAZ PODCHODZENIA DO KOMPA PRZEZ TYDZIEŃ  ......wyobrażacie sobie ?!? 7 całych dni bez klikania i surfowania po necie.....a tym czasem kończe bo już mnie paluszki bolą ,,,,,,,,,,,,,muszę trochę poćwiczyć..........narka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

karolina69 : :

linkologia.pl spis.pl

Cze ludzie,mutanty,kosmici i tp....Zaraz ide z koleżanką do galerii Dominikańskiej!!!!!!!Przynajmniej teraz jakaś rozrywka , a teraz kończe bo już po mnie przyszła ....Papatki .....może jeszcze dzisiaj tu zajże.....

karolina69 : :

Zapomniałam hasła......... Komentarze (2)
23. września 2002 17:45:00
linkologia.pl spis.pl

O rety........jaka ze mnie gapa......dzisiaj zapomniałam hasła do mojego blogusia  :(    ale ze mnie niepoprawna dziewczynka................................................................................................................................................................

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

karolina69 : :

linkologia.pl spis.pl

Dzisiaj dopiero poniedziałek.....a szkoda.....jeszcze 4 dni budy....Dzisiaj w szkole nie było aż tak nudno jak zawsze w poniedziałek , ale najgorsze były dwie przyrody...ale też było fajnie bo dostałam 4 ze sprawdzianu.Baba od polaja(nasza wychowawczyni)powiedziała że pod koniec czerwca jedziemy na zieloną szkołę nad morze ale ja nie pojade bo w tedy   jade dwa razy też nad morze   :o)  . We czwartek będzie klasowa dyskoteka a ja już teraz myśle w co się ubrać  ;-)Na razie kończe bo niewiem co jeszcze napisać   *_*

Ps . - Dzięki za wpisywanie komentarzy!!_!_!_!_!_!

 

karolina69 : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

dodatki-na-twoje-blogi | ttomcio | wena-marcia | d-m | melaniabebby | Mailing